Monday, November 29, 2010

.M.A.R.E.T.A.

.M - musikaalne .
.A. - armas .
.R. - reibas  .
.E. - elurõõmus .
.T . - tundeline .
.A . - abivalmis .


Tõeline sõprus on sõlm, mille inglid on sidunud
 Mareta - inimene kes on tohutult suure südamega. Teda saab usaldada. Tal on  maailma kõige nunnumad sinised suured silmad. Tal on oma stiil. See meeldib mulle tohutult palju. Ta erineb hallist massist. Ta on vapustav inimene. Ta on mõistlik inimene. Ta on meie kõige parem päkapikk. Ma ei ütleks temast iiialgi lahti. Ta on lihtsalt see , kes ta on .Nii mulle meeldib. Ta on sõbranna igas olukorras. Ta on abistaja. Ta on keegi, kellele saab oma mure kurta. Ta on see , kes armastab oma sõpru . Ta ise on sõber. Ta on kunstnik . Ta on taimetoitlane . Ta on eeskuju nii mulle kui  ka teistele .Ta on eriline . Ta on unikaalne. Mina ei ole kunagi varem kohanud sellist inimest, nagu tema. Isegi mitte sarnast . Ta on see, kes õpetas mulle klaveril Rein Rannap'i lugu , aga mina oma väikese ajuga unustasin loo ära :) , Aga Mareta , tema on luuletaja. Tal on tohutult ilusad luuletused ja ma tean, et ta ei pahanda, kui ma siin ühe avaldan ka .Temast on nii palju rääkida. Tema kohta on nii palju head öelda, ma ei leia , et temas oleks midagi halba. Aga nagu ma juba ütlesin, et mul on väike aju siis peate praegu leppima sellega, mis ma siia olen kirjutand. Mul ei ole hetkel aega rohkem kirjutada.ja siis veel, et  Ma soovin, et teil kõigil oleks selline sõber , nagu seda on MARETA.


Su hing on kui soo, milles uppuda tahan,
tahan vajuda vaikselt ja raskelt.
Kuid minu jaoks ees vaid laudteede rajad,
sa ei uputa mind, kuigi tahtsin.

Ma püüan su sõnu kui lind, püüdmas kärbest.
Ei ühtegi kaotada taha.
Kuid sina nii julmalt ei märkagi seda
ja lased mu püssiga maha..
                                                                                           
   
                                                                                                                                  Mareta Palli .
Nii ja nüüd siis teile teadmiseks, et ma kirjutan oma blogisse inimestest , kes on olnud mulle kallid, kes on mulle kallid, kellest ma tõsiselt hoolin ja keda ma armastan. Inimestest, kes on mu elu. Ma kirjutan oma sõpradest.. lugege ja olge kadedad. Minul on maailma parimad sõbrad..


3 comments:

  1. SEE ON NII TÕSI!! ma tean maretat mingi miljon aastat ja ma ei oska MITTE ÜHTEGI halba omadust temast välja tuua!!

    ReplyDelete