Saturday, January 22, 2011

M.A.G.N.U.S.

enam tal pole selline lõng xD
Mul on vend . Teda kutsutakse Magiks. Ta saab varsti juba 16 . 16 on ilus number. Aga ma ei suuda uskuda, et tema saab 16 . JUBA , mis mõttes. .. ta ei ole enam mingi tavaline . Ta pole kunagi olnud tavaline . Temas on koguaeg seda midagi erilist. Ta pole enam nagu 10 aastane. Kuid mõnikord tundub mulle , et ta on hull arvuti friik , aga siiski ei ole seda või siis natuke ikka on küll .Kas ta on hea vend ? ei , kohe kindlasti mitte . Ta on suurepärane vend . Ta on sõbralik ja tore ja kena ja abivalmis ja õnnelik ja aktiivne ja minu vend . Ma olen õnnelik, et ma saan teda jagada inimestega , kes on head. Et saan teda jagada oma teise vennaga ja enda ja tema sõpradega . Et ma saan teda jagada nendega, kes temaga suhelda tahavad. Minu venna on tore . Tore on see , et ka vahest , kui tal meelde tuleb, loeb ta ka mu blogi . Ma ei kujutaks oma elu ette ilma temata. Tema pärast olen valanud pisaraid, nii rõõmupisaraid kui ka valu-ja kartuse-ja piinapisaraid . Ta on mu vend ja kui keegi tema kohta midagi halvasti ütleb , läheb see mulle korda ja mitte vähe. Ma tean, et ta on juba piisavalt iseseisev ja noor, et saab hakkama . Ta on osa mu elust , osa mida ma armastan ja keegi kellest ma hoolin . Isegi kui enamus siiski arvab, et me pole sarnased siis kuidagi ikka oleme. Ma ei tea kust , aga oleme . ja he is not bieber ! :D

No comments:

Post a Comment