Sunday, April 10, 2011

I am proud of my heart . It's played , cheated burned and broken . But somehow still works .

M&M&K
nii palju on juhtunud selle 6 päevaga . nii hea kui ka halba. üht rohkem , teist vähem . ma olen solvunud , emm, umbes 10 inimese peale, ärge küsige miks . ma ei viitsi teile seletada, sest te ei saaks nkn aru .
  aga ma olen ülimalt õnnelik kahe inimese üle . lihtsalt, nad on nii ilusad nad on nii toredad nad on nii armsad ja nad on nii naljakad. nad on hoolivad ja muretsevad . nad on kokkuhoidvad ja arvestavad. nad on söödikud ja nad on vett joovad mehed. nad on mu sõbrad ja nad on.
 terve nv veetsin ma Kreete ja Marie aka Kets & Mamsu'ga . iga päev oli solli chill ja vabakas ja vanalinn kah . sõime palju jäätist ja saiakesi . jooksime joobes pervode eest ära ja vaatasime jack ass kolme , mille ajal mamsu ja kets tudile jäid , hahahaha. käisime noortekal ja rimist ostsime krõpsu , MAISIkrpsu .mamsu ja kets tegid endale laupäeva õhtul kena meigikese, oi kuidas me irvasime kaua-kaua. mina rääkisin mamsu msnis inimestega. reedel tegime photoshuuudi ka õhtul ja pühapäeval annetasime vabakal kunstnikele raha , mingi kokkku 24 senti , kõva tulemus ,

No comments:

Post a Comment