Sunday, July 10, 2011

oh darling

igatahes, on juba juulikuu 10ndenda päeva varahommik , 1.19 ja oleme mamsuga lõpetanud suurepäraste , mitte rasvaste pannkookide valmistamise.edasi sööme neid umbes 8 tunni pärast koos moosi ja piimaga . praegu mamsu peseb nõusid ja puhastab pliiti .tubli laps. aga siis natuke suvest.
 suvi algas soojal rannaliival. lõbusaid tunde veetes rannal , sai ka korraliku ja mõnna päevituse. kuid siis tuli kurb ja külm aeg, ei saanud enam päikest ega midagi . kadus mu päevitus ja kõik . tuli jaanipäev, oli tore , suht  . olime maal , kandilises külas , H ja R olid ka meiega .peale jaanipäeva läksime Hga .Punkti laagrisse. kohale olid saabunud ka USA inimesed, keda ma sügavalt armastan. laager oli tohutult hea ja mu armas M sai päästetud . musmuskallkall. niisiis USAkad. ma lihtsalt armastan neid, isegi kui ma vbl ei näe neid enne , kui taevas, aga hea seegi . nad on nii vinged , et sureks ära . ja muidugi nutsime, et nad juba ära läksid. :(
siis oli ka laulupidu , mis oli nii tore . mina laulan lastekooris , kui käisin laval ka segakoori ja rokikooriga. laulsin noodist kõik ilusti ära . onju armas. ja hea on see, et päikest on nüüd jälle ja ma olen normaalselt pruun ,
sken käis ka tallinnas , elas meie juures ja nüüd on ta ka tagasi tartumaal .
kolmapäeval hakkab PLL ja ma nii ootan juba seda.
ahjaa, et ma pole veel kindel, kuid arvatavasti hakkan jätsi neiuks. müün teile pühapäeviti ja esmaspäeviti viru ees jätsi. tulge ostma, igatahes . aga ma ei ole veel kindel .
tsau musid, olete kallid , kuigi jah .

1 comment:

  1. väga cuuul. ma lähen ka PLL. :) millega sa lähed ?

    ReplyDelete