Friday, April 6, 2012

people help the people

eee .. tahaks öelda hästi palju samas eriti mitte midagi . kuna mulle tegelikult see punktide süsteem eriti ei meeldi , siis ma kirjutan natukene niisama. pühapäeval sõidan egiptusesse päevitama ja sööma , . kohver on enamvähem pakitud, ei leia ühte kleiti üles, mida tahaks hullult kaasa võtta . päiksekreem on veel ostmata ja ma ei tea täpselt , kui palju mu kohver kaalub. nädal on olnud üsna pingeline , koolis teinud ja pingutanud rohkem , et tagasi tulles halvad üllatused ei ootaks . teisipäeval ja neljapäeval tegime pizza peod 32.KK ja VHK õpilastele . sai uusi tutvusi ja ma loodan, et mõned neist ikka tulevad noortekale ka . aa , et USAkatega tegime seda värki. mamsu on hiiumaal, kiku soome, kreete sõitis ka täna hispaaniasse ja kuidagi tühi tunne on sees. ma tahaks juba päikse käes olla ja lihtsalt puhata, sest ma olen väsinud ja stressis ja see kõik mis praegu mu elus toimub, on suht väsitav. ma olen praegu väga õnnelik selle üle, et mul tuleb kevadel ainult 1 eksam , millest loodetavasti mind ka vabastatakse . ma ei suuda enam koolis käia koos nende inimestega . nad ei ole põhjus , miks ma igal argipäeva hommikul tahan vara ärgata ja kooli minna. päriselt .siiski , veerand on hinnete poolest normaalselt aland.siiski , vahepeal tunnen, et inimesed teevad asju haletsusest, see on nii nõme tunne . jah, ma tahan olla juba lennukis ja ma soovin, et ma ei tuleks sealt nii ruttu tagasi , aga ma olen tänulik, et ma saan üldse minna. :) GBY

No comments:

Post a Comment