Wednesday, June 20, 2012

the people

okei , kuna ma kirjutan iphoneis seda postitust , siis ma ei saa praegu pilte panna , aga ma räägin lühidalt, mis lahedat toimunud on. no põmst sõitsime neljapäeval , 7.juunil tartu. värvisime 3D uut kontorit ja öösel olime lihtsalt lahedad tsillerid ja tegime pilte. reedel käisime shoppamas ja õhtul hakkas üritus piiblipäevad, see oli hullult vinge , lõppes pühaäeval aga ma jäin tartusse kauemaks, ala reedel põrutasin pealin a tagasi, käisin tartus rannas ja ka emajões ujumas. wuhuu , suht palju kihutasin vanaema rattaga ringi ja tegin palju pilte, tartu on täiega lahe ja ma ootan hullult juba 2013 kevadet. praegu olen käinud veits lõpetamistel ka eee.. rahumäe põhikooli, 21.kooli ja GAGi omal , kohe on kunstigümnaasiumi ja kadrioru saksa lõpetamised. ee sauele ja sakku javiimsisse kahjuks ei saa , sest jaanipäev ja siis metsa , aga reedel tulevad USAkat ja pühapaeval cam ja chelsea eestisseee.jeeee , aa ja camp hakkab esmaspäeval vaadake laagri kohta lisainffii http::\punktnoored.ee vist vä jeee

No comments:

Post a Comment