Tuesday, October 30, 2012

Things change, doesn't mean they get better


tere .
pole kirjutanud juulist saati.ma ei tea kes seda loeb või kes mitte. ma lihtsalt ütlen midagi, natukene. igatahes, suvi oli tore ja väga palju toimus muutusi, mida ma poleks ette kujutanud. oli tore.
uus kooliaasta on raske. pole vist kunagi nii raske olnud. ja kahjuks kergemaks ei lähe. pole olnud kerge ei vanemate, vendade, sõprade, enda ega Jumalaga. siiski tean, et Jumal on alati mu jaoks olemas ja ta on igavesti minu kangelane.
ma ei kirjuta hala ega enesehaletsust. lihtsalt, elu on mõnikord natuke keerulisem, kui tavaliselt. aga vahel on toredaid hetki ka. ma arvan, et kõige rohkem ootan ma praegu jõule ja sünnipäeva. mitte kinkide pärast, vaid selle tunde, inimeste. ma ei tea, ma proovin olla. proovige teie ka, kes seda loevad :)

No comments:

Post a Comment