Friday, November 11, 2011

11/11/11

11/11/11 11:11:11 veetsin vene keele tunnis , kuid siiski saime kõik oma soovid soovida . ma mõtlesin kaua, mida soovida , ma soovisin, midagi , mida pole kunagi soovinud , aga siiski see see oli mu meelest suht numps. aga täna õhtul on EM Eesti-Iirimaa valikmäng , ma ei tea, kas ma julgen öelda, et Eesti võidab, aga ma võin ju loota, et nad annavad endast kõik . kuna ma piletit mängule ei saanud, siis arvatavasti vaatame vabakalt sõbudega otseülekannet . agaa talv on peaaegu kohale jõudnud , kuid päris talve tunne veel ei ole , aga tahaks hullult lund ja piparkooke .jõuludest ei oska midagi oodata , tulevad   arvatavasi tavalised ja lühikesed pühad rohke söögi ja  paljude inimestega , keda kunagi armastasin üle kõige siin maailmas , kuni avastasin ka teise maailma, aga see ei tähenda, et neid enam ei armasta, ikka armastan, kuid mitte nii palju . see võib ka tuleneda sellest, et ma olen vanemaks saanud ja pole enam see väike nunnu mammu, kes kunagi olin . samas, ega nemad pole ka päris need samad . siiski igatsen neid.

No comments:

Post a Comment