Sunday, November 6, 2011

I was praying that you and me might end up together

noh , ütleme nii,et elan veel . kuigi koolis olen pidanud surema vahepeal ka . siiski , hingan ikka veel . vahepeal olen kohtunud veidrate inimestega. neljapäeval ostsin kümme pakki nätsu. reedel käisin ööshopingul. nädal enne seda nädalat käisin tartus. nunnu oli. pooleli on veel raamat hirvekütt , olen viiesajast leheküljest omandanud peaaegu sada . marii tuli usast tagasi . veerand algas lõbusalt. enamikes tundides istun õpetaja nina all. olen väsinud juba koolist. tahaks minna kinno. ujuda tahaks rohkem . mamsu sai ka oma käe kipsi . pooleli on ka mul salli kudumine, mis tegelikult isegi edeneb. koristasin tuba, aga siis läks see kohe jälle sassi. ostsin omale hästi nunnu risti . minu sõbrad on hästi lahedad . klaveris läheb hästi , harjutan ka . pisikesed asjad teevad rõõmu . olen söönud viimasel ajal kohutavalt palju magusat . aga kõige tähtsam on see, et Jumalaga on asjalood hästi !

No comments:

Post a Comment