Thursday, March 1, 2012

i'm a bitch (a female dog )

  • olen jah väike bitch
  • söön ülimaitsvat apelsini
  • hambad on kohutavalt valusad, arstitädi pani ju uued brekud
  • eile käisin kuutsekal, fun oli
  • säärelihased nagu mingi eluvalusad
  • emsu ütles nüüd , et ta ei lähe kindlalt usasse
  • emsu ütles, et me vist lähme varsti kuskile soojale maale
  • ah , olen juba veits ekstaasis, sest ma ei viitsi siin enam olla ,päriselt
  • koolis on veits halvasti kõik
  • suht bitch olen ikka , mis siis , et mulle loomad väga ei sümpatiseeri
  • tahan kalad osta ja siis neid oma aknalaual kasvatada
  • ärkasin kell 3 am , läksin pesema , õppisin ajalugu ja lugesin Piiblit , magada sain vähe
  • pean homme suuskama minema . 1,4 km tuleb hindele sõita
  • teen patsi , kirjutan viimase luuletuse kokkuvõtte ja tõmban magama , 
  • ah käin enne pesemas ja loen Piiblit ka ,

No comments:

Post a Comment