Friday, March 23, 2012

your mercy found me

elu on preagu ikka päris hull segadus olnud . kõik see reisi värk. koguduste värk . kool , mis on kohe tulemas jälle. vanemad. suhted . seda kõike on lihtsalt nii palju olnud, liiga palju. aga ma näen kuidas vaikselt kõik nagu läheks oma kohale tagasi . see oleks nagu üks suur torm merel ja ma oleksin väikses aerupaadis . koos Jumalaga. kuidas tegelikult kannab tema mind läbi kõige selle. kuidas tema paneb mulle südamesse inimesi, kellega ma pean tegelikult rääkima väga tähtsatest asjadest. teemadest, mis võivad olla valusad , kuid päästma neid teisi , kes pole veel nendesse aukudesse kukkunud, kuhu mina. päästa nende südamed ja tuua Jumala juurde. Jumal on lihtsalt imeline. vahepeal ma olen ta nagu unustanud , kuid ma tean, et tema ei unusta mind kunagi ja ma ei pea kartma, et tema mu jätab. ma tean, et see on vajalik , minna läbi nende raskuste . see teeb mind ainult tugevamaks , anna kogemusi ja võib päästa paljusid teisi. ma tegelikult ei mõistnud pikka aega, kui rusutud ja väsinud ma olin. et tegelikult polnud paljud asjad korras. need asjad on vajanud palju palvetamist ja üldse Jumala otsimist , et mis on õige ja mis on vale . mida teha ja mida mitte teha. kellest hoiduda ja kelle poole pöörduda. kui ma siin nädal aega tagasi palvetasin tugevalt oma 9ndikest sõprade eest , nende katsete eest , siis ma ei mõelnudki, et mu elus on sellised katsumused. aga see on hea , mingis mõttes need mulle isegi meeldivad. ma tunnen, et ma saan nii Jumalale aina lähemale. samamoodi kasvame sõpradega rohkem kokku.   jah, ja pisarad tulevad vaid kõige raskematel hetkedel ja mental breakdownidel . muidu pisaraid ei valata.  igatahes, kõik läheb hästi , sest Jumal on koos minuga ehk mina olen Jumala oma ja Tema on minu oma. 
Siiralt, Jumal õnnistagu sind, isegi kui sa ei usu , et ta on olemas või sa pole kristlane või mis iganes . Ta armastab sind , ta on su loonud ja ta näeb sind igal pool , ta näeb su südant , päriselt ka . Jah . 

No comments:

Post a Comment