Sunday, March 4, 2012

i've often wondered what could happen but now he's gone to the oblivion

  • tegelikult on she's , aga kuna ma olen ise she siis panin he
  • olen ikka omadega täiesti purgis
  • mõtlesin, et teeks TO DO listi , varsti ehk
  • mu venna tegi omale aktiivse blogi
  • oh, kuidas ei jõua ära oodata , 13 h kooli see nädal
  • ajaloo kt sain 5 , jehu
  • on vaja veel õppida ikkagi ajalugu , et 4 ei saaks kindlasti
  • füsaga on seis paha.. 4, 4, 5 
  • ostsin täna esimest korda elus McEine , nagu suht raha raiskamine, 
  • must küünelakk sai otsa
  • sain ikka ilge saladuse teada , pole ikka veel ära seedinud seda
  • õues on friging libe ja noh päike on lahe
  • valisin välja, mis kalad ma tahan osta, aga hinda ei olnud ,  3 kala
  • sõitsin 3ndat korda UFO-bussiga
  • mul pole õrna aimugi , mitu inimest tegelikult mu blogi loeb ...tahaks teada

No comments:

Post a Comment